środa, 8 lipca 2015

Akceptacja siebie ♥

Hejka. Dzisiaj troszkę o rzeczach poważnych, a mianowicie o kompleksach, wadach i akceptacji siebie. Dla wielu osób liszy się tylko wygląd. Jest to złe podejście do życia. Wiele dziewczyn uważa, że są:
-brzydkie
-grube
-za chude
uważają też, że:
-mają małe piersi/pupe
-mają duże czoło
-mają niekształtny nos
-
i co z tego?! Wszystkie jesteście piękne! To nie odnosi sie tylko do dziewczyn, ale do WSZYSTKICH! Społeczeństwo widzi w nas wady, ale my się tym nie przejmujmy. Pokażmy im, że się mylą! Nie załamujcie się, nie siedźcie bezczynnie w domu. Jeśli naprawdę przeszkadza wam np. waga idźcie na siłownie, przebiegnijcie się, ograniczcie jedzenie cokolwiek abyście zrobili krok w przód! Nie możecie siedzieć i czekać na cud! Same też musicie na sukces zapracować. Nie siedzcie i nie patrzcie się w telewizor, komputer czy komórkę na te "piękne" szczupłe laski i nie marzcie by stać się takimi jak one! Możecie być takie jak one! Tylko trzeba w to włożyć troche wysiłku, czasu, poświęcenia. Niektórzy ludzie cierpią z powodu wyglądu ale nie dlatego, że cos im się nie podoba tylko dlatego, że np. zostali poparzeni i mają blizny, mają jakiś nowotwór i są łysi, brali udział w wypadku i mają blizny, a inni się z nich śmieją. To boli! Więc nie przejmujcie się wyglądem to BÓG was takim stworzył! On nas kocha takimi jakimi jesteśmy. Dla każdego jest ktoś przeznaczony. Jeśli ktoś nas pokocha to nie powinien kochać nas za wygląd, lecz za charakter! Ja się kieruje charakterem, a ty czym się kierujesz? Zobacz na te dwie uśmiechnięte dziewczynki. One nie przejmują się tym jak wyglądają, one po prostu cieszą się życiem!

Pozdrawiam Nastia ♥

21 komentarzy:

  1. Może i proste, ale za to piękne przesłanie. Dużo w nim mądrości, nawet więcej niż słów.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ja tylko napisałam co tak na prawdę myślę. Wszystko wyszło z serca <3

      Usuń
  2. Świetny post i mega przesyłanie
    Tvsiaa.blogspot.com Zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wpadnę i na pewno zostawię po sobie ślad :*

      Usuń
  3. Super. Pouczające, wiele dziewczyn powinno to przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie wszędzie rozpowszechniach! Pomóżcie na swoich blogach,fb, instagramach co tam macie o ile możecie będę wdzięczna bo naprawdę zależy mi zeby przeczytało to jak najwięcej osób i żeby to do nich trafiło.

      Pozdrawiam Nastia

      Usuń
  4. Jakiś czas temu robiłam notkę o akceptacji. Ja napisałam ją troszkę inaczej niż ty, ale obie są dobre. Świetnie to wszystko ujęłaś. W wolnej chwili możesz zajrzeć do mnie :)
    Notka Na Moim Blogu o Akceptacji - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post. Ja mam ten problem ,że wyglądam troszkę za chudo. Ale masz racje trzeba olać innych i iść przed siebie .. :)
    http://wero-weroxdblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że trafi to do wielu osób i przestaną się przejmować drobnostkami :) na pewno zajrze do ciebie :)

      Usuń
  6. Super post, myślę, że może pomóc komuś w akceptacji samego siebie ;)
    http://emmaprostozmostu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz 100% procent racji! Pamiętajmy, że jeżeli coś nam się w sobie nie podoba, możemt to zmienić! 😉
    http://xperfectxoxo.blogspot.com/ zapraszam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się czieszę że post trafia i przemawia do innych

      Usuń
  8. Wiadomo, ja jestem najpiękniejsza XD Hahah, nie żartuję. Do ideału jeszcze wiele mi brakuje, ale akceptuję siebie, a to co da się zmienić- zmieniam :)

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje. lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądrze piszesz!:) Bardzo dobrze się czyta Twoje posty.:) Szkoda życia na bycie idealną, przecież i tak się nie da.:) Podobna tematyka w mojej ostatniej notce na kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zaraz wpadne i przeczytam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i obserwację, również obserwuję!:)

      Usuń