wtorek, 7 lipca 2015

Recenzja szamponu Syoss Repair Therapy

Hejka. Od miesiąca używam szamponu Syoss Repair Therapy i tak wpadłam na pomysł napisania wam recenzji na jego temat.
Producent oferuje:
-odbudowanie włosów suchych i zniszczonych
-wygładzenie włosów
-nadanie włosom zdrowego połysku
-zapobieganie łamaniu i rozdwajaniu się końcówek
Szczerze powiem, że z łamliwoscią moich włosów miałam problem. Nie rozdwajały mi się bardzo, ale jednak nie raz znajdywałam pojedyńcze, rozdwojone włosy. Syoss naprawdę mi pomógł nie łamią mi się już włosy, od czasu pierwszego mycia tym szamponem nie znalazłam ani jednego rozdwojonego włosa, małam strasznie zniszczone włosy, iż przez 3 lata pływałam profesjonalnie i codziennie po 1,5 godziny siedziałam w basenie, a chlor bardzo źle wpływa na moje włosy. Co do tego połysku to wcale mi to nie dało takiego efektu jakiego się spodziewałam. Szampon starcza na gługo bo nawet najmniejszą ilością szmponu można umyć bardzo grube i długie włosy takie jak moje. Bardzo polecam ten szampon. Przepraszam jeśli coś pominęłam, ale to moje pierwsza recenzja. Tu macie zdjęcie tego szamponu.
Pozdrawiam Nastia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz