piątek, 3 lipca 2015

Lekka sukienka na Lato ♡

Hej! 
Przyszłam dziś do was z moją propozycją na lato! Mam tu jakieś fanki spodniczek i sukienek? Ja dzisiaj dostałam paczkę w której właśnie była sukienka której zdjęcia macie na dole. Góra jest taką a la bokserką, a dół jest zrobiony z tego samego materiału co góra. Jest ona roziągliwa. Dół przylega do nóg, a na to doczepiony został lekki materiał w trzech kolorach od góry: szary, granatowy, błękitny. Jest wygodna i przewiewna. Założyłam do tego czarne trampki (podróby vansów) i to tyle. Wuala! Będzie więcej takich postów ze stylizacjami.O ile będziecie chcieli.
Pozdrawiam Nastia ♥

8 komentarzy:

  1. ciekawie tutaj ;)) tak trzymaj ^^ luknij tez do mnie :)) kom za kom?? ♥
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka :))

    http://modishness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zaraz wpadnę do ciebie na bloga :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna na lato :D i bardzo ładna :D
    obserwujemy? :) daj znać u mnie :>
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń